Sista jobbdagen för veckan :)



Hej söndag!
Nästa vecka ska jag försöka ta det lugnt. Ska försöka att inte planera nånting i veckan. Får se hur det går.. (planeringsmänniska) Redan nu försöker jag planera in en lång promenad runt Delsjön om det blir fint väder i helgen. Eller en helg hemma i Floda. Men jag ska skjuta det ifrån mig lite tänkte jag. Inga planer, helt enkelt.

Trots att jag är mycket trött tycker jag att jag haft en ganska rolig lördag på jobbet. Iaf en bra dag.. Får hoppas söndagen blir likadan. Ska få bort gruset ur ögonen.

Min hy är fantstiskt mycket bättre än för bara en vecka sen. Har inte ens använt Mene&Moy i en vecka - köpte ju den i tisdags. Jag är supernöjd. Det i kombination med Acnicyl tror jag har hjälpt min hy avsevärt.

22% rabatt på hushållsapparater och vitvaror hos Elgiganten! Kom o fynda!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej visst är mene moy bästa hudvärden, har själv en blogg på finest och om du eller dina vänner behöver mene moy produkter köp de på tradera, är billigt kan fi in alla produkter, är en vän till mej som säljer.



najob23 heter säljaren mvh Karim

2011-09-21 @ 18:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0