Oren hy?



När jag för några år sedan fick medicin mot acne fick jag också en kräm att stryka på om kvällarna. Jag skulle nog säga att den krämen var räddningen. Vet andra som inte fick krämen och det gick inte bort lika effektivt som på mig, endast med medicinen. Jag kommer inte ihåg vad krämen heter men jag hittade något liknande på apoteket igår. Redan har jag märkt effekt..! Jag vet inte om det var på väg bort av sig självt eller om det är på grund av krämen. I vilket fall som helst tänkte jag tipsa om den.

Acnicyl Cream "avlägsnar döda hudceller, löser upp pormaskar och förhindrar bakterietillväxt." Stryk på morgon och kväll på rengjort ansikte.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0