Svar på fråga



Fick en fråga i kommentarsfältet som jag tänkte besvara. Hon/han undrade till vilken hudterapeut jag gick. Efter ett tips av min klasskamrat Jannice gick jag till Göteborgs SPA för de hade duktiga hudterapeuter där. Bokade tid direkt och fick tid samma dag. Minns dock inte om jag fick ett namn på tjejen som gjorde bahandlingen.

Betalade 745 kronor för en ansiksbehandling med hudanalys, portömning, AHA-pensling och guldmask. Värt, huden känns redan fräschare. Köpte uppå det en rengöring från Mene&Moy. 650 kronor kostade den, men den kan jag hitta billigare från nätet. Men jag köpte den för att testa o se om det fungerar. Tydligen kan jag inte använda Apotekets variant längre. Då kommer jag få tillbaka min orena hy om ett tag. Men hon gillade att jag använde mig av I.D Bare minerals. Det är tydligen bra för min hy.

Göteborgs SPA ligger mitt emot Hotell RITZ vid Kungsportsplatsen. På en bakgata i närheten av Pauls Biljard, mitt emot där.


Bild från:
http://tildafingal.blogg.se/2011/february/mene-moy-system.html


Kommentarer
Postat av: Bojan

Hej behöver du mene moy produkter kontakta mej gärna har ett lager av dessa

2011-09-17 @ 00:04:42
URL: http://finest.se/beautifulSkin
Postat av: Anonym

Hej behöver du mene moy produkter kontakta mej gärna har ett lager av dessa

2011-09-17 @ 00:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0