Det kostar på




Att gå på tillställningar kostar på med pointsen. Jag kom upp i 36 points igår. (10 mer än min dagsranson är) Tur man tjänat ihop aktivitetspoints och har veckobonus att ta av. Heja :P

Sitter just nu och planerar min veckas matintag. Ska snart iväg o handla mat och köpa ett regionen-runt-laddning.

Börjar jobba imorgon. I Vänersborg. Tåget går 06:39. Får gå upp typ kl. 5. Länge sen jag gjorde det nu. Men åh, va skönt det ska bli att ha ngt vettigt att göra om dagarna - och att börja tjäna pengar igen. Det har minsann varit lite torftigt ett tag.
 
Todays mission:
→ Stryka kläder
→ Städa
→ Köpa Regionen-runt-laddning
→ Handla mat (mest mjök till mina shakes och mitt kaffe)
→ Åka till Kristinedal för att fixa kort och köra mitt första pass där (blir gym idag)
→ Måla naglarna
→ Sova tidigt!
 

Så....dags att börja dagen!
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0