Vårfrudagen


...eller våffeldagen i folkmun ;) Har fått i mig tre våfflor idag. Jag är så mätt så jag vet inte var jag ska ta vägen. 12 points borta - men sååå värt det! Nu behöver jag inte äta mer idag. Har hållt mig inom min gräns ändå. Har som sagt feber - och därmed dålig aptit så jag kände att jag kunde unna mig detta ikväll när hungern satte in igen.

Ikväll blir det "Så ska det låta" i min ensamhet. Imorgon ska jag nämligen upp o jobba. Tjäna lite pengar. Skönt att det bara är en dag nu när febern spökar med mig. Tacka vet jag Burana! Bra värktablett! Fick också med mig en Allers-tidning när jag svängde förbi pressbyrån efter skolan. (ja, där har jag också varit, febern slog till sista timman av lektionen) Så nu har jag korsord så det räcker ett tag framöver :) 

På tal om vårfrudagen - glöm inte ställa om klockan lördag natt! Det är nämligen vår nu ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0