Stänger in mig i värmen resten av dagen


Mmm, mums! Har just avnjutit dagen lunch - slängde in två små pizzabullar i ugnen och gjorde en skitgod sallad till dessa. :) (8 points)

Sprang på bandet på gymmet efter skolan idag. Jag var totalt färdig efter 50 minuter och tänkte jogga ner. Jag sänkte farten och insåg att jag faktiskt skulle orka ett tag till. Jag sprang milen idag igen - på 62:02. Yey! Vilja och envishet tar mig långt - plus tanken på mer intjänade aktivitetspoäng. ;)

Resten av dagen ska jag spendera inomhus. Det är riktigt skitväder med kyla, storm och regn ute. Och slask. Kanske borde se en film? :)

Imorgon ska jag gästspela på Elgiganten. Blir Kållered då. Hälsa pååå..
! ♥


Mys i morgonrock hela eftermiddagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0