Koncentrera mig på det som är bra....


Det där med att vara viktväktare har sina ups and downs. Ja, förutom vikten då. Haha, jag menar nog mer fördelar och nackdelar. Jag ska koncentrera mig på fördelarna. Detta är, för mig, den allra viktigaste fördelen:

♥ Jag har börjat träna - och jag fortsätter träna. Varje vecka har jag sprungit en timma på bandet vid minst ett tillfälle. Jag har tränat minst tre tillfällen per vecka. Jag är ju annars en periodare - som ni kanske vet sedan tidigare

Idag blir det en promenad i solen med älskade Lollo. Hoppas jag.
Jag behöver plugga inför morgondagens tenta.
Ikväll ska jag gå till gymmet och kick-starta min viktväktarvecka.

Blir det en bra vecka denna ggn?


Think happy thoughts


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0