Sötsug och huvudvärk


Haha, det hjälper att marknadsföra sig själv på olika sidor. Nu har jag iaf en till som följer mig. Välkommen!

Jag har varit i skolan idag. Endast en lektion. Sedan tog vi lunch, ett par stycken och tanken var att jag skulle träna. Jag gjorde inte det. Varför? Huvudvärk. Dålig ursäkt - jag vet. Men jag tänkte göra "träningsleken" (se nedan) här om en stund.

Har haft huvudvärk i flera dagar nu. Kan ha sina olika orsaker - men jag väljer att tro för att det är att jag vänjer mig bort med kaffet igen. Jäkla skit.

Jag sov en stund när jag kom hem och sedan var jag sugen på något gott. Rackarns tur man ingenting har i skåpen! Annars hade jag fallit dit. Min karaktär är inte den bästa. Jag kom istället på att jag ska göra mat om någon timma så jag la lite soltorkade tomater i blöt inför stundande middag. Tog en kopp te och en halv banan. Sockersuget borta och en piggare Emelie på det! :) Yey..!

Fick dessutom än mer energi när jag får så söta kommentarer :) För att inte tala om motivation.

Idag blir det träningsleken (måste ju duscha och det känns förjävligt om man duschar utan att ha ansträngt sig när man sagt att man ska) och på onsdag ska jag träna med Amanda innan skolan, för vi har halvdag. Kul med någon att träna med så man faktiskt får det gjort..! 



bild från http://www.elisabet.org/dokument/huvudvark0.htm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0