Ny vecka och pizzabullar


Mina måndagar numer består av en lektion. Soft start på veckan. Jag sitter för ögonblicket och äter lunch (7 points) bestående av två stycken pizzabullar och en god sallad med bland annat fetaost i. Mums..!

Jag måste berömma mig själv då jag inte ätit något godis sedan jag började med viktväktarna, visserligen bara snart två veckor, men ändå! Det är jättebra gjort av mig och snart tror jag att beroendet är borta. Visst är jag sugen då och då, men eftersom jag inte tillgodoser kroppen med det överflödiga sockret så blir suget mindre hela tiden. Fruktsalladen var skitbra - däri får man ju socker ändå.

Efter lunchen ska jag sova en kvart och sen ta mig an lite läsning. Plugg, alltså. Och de där orden vi ska kunna. En jäkla massa. I eftermiddag blir det gym igen.

Visst ser det gott ut?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0