Det går rätt bra


Har umgåtts med min mamma och min pappa hela dagen. Det har varit jättetrevligt. Mamma har frestat med lussebulle och en chokladkaka. Lussebullen smällde jag i mig, mest för att jag insåg att jag faktiskt hade en massa points kvar. Men de chokladdoppade havrekakorna och vaniljbullen lät jag vara när vi satt hemma hos farmor och fikade. Heja mig!

♦ Vi tog oss till Movieline och jag köpte två filmer, riktiga tjejfilmer. "Bandslam" och "Livet runt 35" haha, skratta ni bara! Jag sitter o njuter :)

♦ Sedan åkte vi till Elgiganten i Sisjön o jag köpte mig en personvåg.

♦ Vi gick in på coop o köpte kaffe och fika till farmor. Jag passade på att inhandla fläskfilé, aluminiumfolie, mörkt bröd, sand till Tuffes bur och fryspåsar.

♦ Vi åkte hem till farmor, fikade, drack kaffe
(jag åt två smörgåsar istället för kaka och bulle - och det gick förvånansvärt bra, visst var jag frestad, men jag klarade det!)

♦ Vi lärde farmor yatzy och sedan körde vi lite frågesport också

En härlig dag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0