Viljan kan ta en långt


Försöker dricka en massa vatten - det ska visst vara bra :)

Sitter fortfarande kvar med en tom tallrik bredvid mig sedan jag åt lunch för en timma sen. Laaat. Ska strax sätta mig med engelskan och kommunikationen. Har fatiskt haft en givande lektion i associationsrätten idag. Känns jättejättebra. :)

Efter skolan åkte jag till gymmet. Hade ingen lust, men det är lika bra att tvinga sig själv när man kommer i svackor. (jag brukar ju göra det efter någon månad sådär, som bekant - men inte denna ggn!) Jag överträffade mig själv än en gång och sprang i 60 minuter idag också :) Sedan nedvarvning i 5 minuter och stretching på det. Börjar bli vig igen! Roligt!

I'm goood ;) Ska se om jag lyckas lika bra med plugget som med träningen.. Puss..!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Söööööööööööööööööt som socker ;)

2011-02-07 @ 23:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0