Trevligt!


Hade en jättetrevlig kväll igår =) Tack Amanda, Ellen och Hanna!

Dagen hemma i Floda var helt underbar den också! Tycker om att vara hemma med familjen. Synd jag missade frågesporten. Alma var pigg som aldrig förr (eller ja, det ville hon nog iaf). Det skulle diskas, springa i trappan, kolla kaninen, leka med halsband, rycka i skåp och lådor. Söta..!

Ska snart hem till Floda igen, då jag lånade bilen igår. Sitter o äter äggmacka och dricker kaffe och vatten. Glassen i torsdags och alkoholen igår var inte bra för mitt viktväktarliv. Plus på vågen idag. Känns inge bra. Nu ska jag ta tag i det här igen nu när benhinnerna är med mig igen. Springturer på bandet. Heja.




Kommentarer
Postat av: Josefine

Glöm inte att man måste få unna sig ibland ;) Kanske beror plusset på något annat?

2011-02-20 @ 13:59:45
Postat av: ellen

tack själv! (jag är inte pigg idag. fy fasen. råkade vara vaken till klockan sex imorse oxå)

2011-02-20 @ 15:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0