Träning


Har träningsvärk. När jag sätter mig på en stol dunsar jag ner för jag orkar inte sätta mig sakta. Ni vet, träningsvärk i låren. Gött :P Mina utfall häromdagen verkar ha gjort sitt iaf. =)

Efter skolan satte jag mig på vagnen. Återigen fanns ingen lust att träna. Vet inte varför, men det är en sån period jag har just nu. Men tiden fanns ju och jag hade inte haft lust att ta en promenad i slaskyran senare. (trots att jag köpt ett pannband) Jag gick av på Svingeln och gick in på gymmet.

Jag var själv i salen och löpbandet stod bara o väntade på mig. Tänkte att jag kan nöja mig med 30 minuter idag. Men icke ;) Höll ut till det gått 57,5 minuter och upptäckte att jag sprungit 9 kilometer. (har förstått att den tyvärr inte räknar miles som jag trodde förr haha!) Då tänkte jag att då måste jag ju springa en mil. So I did.

64 minuter och 25 sekunder klarade jag milen på idag. Mitt mål är att springa den under en timma på midnattsloppet. Tror jag kommer lyckas ;) Om jag håller igång nu då :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0