Så nöjd =)


Grymt nöjd med dagens träning!
Tog mig till Valhalla och hyrde en "wet west", fick en massa tips och uppföljning av en engagerad badvakt. Nu kommer jag ha träningsvärk i både mage, ben och armar. Tjoho! Förresten var baddräkten mycket lättare att få på idag - har inte simmat sedan tidigt i höstas. Det märks att jag gått ner 6 kilo sedan dess ;)

Benhinneinflammationen är dock djävulsk och jag ska ta o bege mig till apoteket för råd. Tigerbalsam eller någon anti-inflammatorisk kräm (tackar David och Bergwall för deras expertis)

Har just ätit mat. Tacofärs med salsasås, keso och en sallad. Mumma! (6 points)

Snart blir det en promenad (????) hur nu det kommer gå, men jag har lovat en vän. Får bli långsamt. Eller kanske bara en kaffe :P

Sedan ska jag handla, laga mat (fläskfilé) och plugga..! På riktigt så ska jag plugga jättebra i eftermiddag! Lovar!

Puss.!

ska sola imorgon - vill ha fräknar igen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0