Idag blir det en lång dag


Engelskalektion 9-12
Juridiklektion 12:45-15:45 (hoppas på att få gå tidigare!)

Handla på vägen hem (mitt kylskåp är tomt, sånär på en banan och tacosås)

Packa upp varor, laga mat, äta mat, ta en nap (?) och göra mig klar för kvällen (HUR SKA JAG HINNA?)

Kl 18 ska vi vara på Dubliners och ha någon form av "Meet and greet" där vi ska träffa en annan klass och prata med en av dem, på engelska, så man i efterhand kan redogöra för klassen, på engelska, vem han/hon är. Sedan blir det pubquiz och sedan ska Emelie hem o nana.

Ingen träning idag alltså. Frågan är hur jag ska hinna med att laga mat och handla idag?

Slänger iväg en mobilblogg senare =)

Puss..!

För intresse för Viktväktarna som läser:
Frukost
Havregrynsgröt med kanel och en halv banan plus en kopp kaffe = 5 points

Lunch
3 skivor fläskfilé med en sallad till, keso och ett ägg för fläskfiléskivorna var väldigt små = 6 points

Middag
Min linssoppa = 3 points plus en dubbelmacka på 3,5 points = 6,5 points

Kvar: 11,5 får gå åt till en cola på Dubliners och knäckebröd och te när jag kommer hem.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0