En bra dag =) och nyckeln till ett 6-pack!


Sitter fortfarande med turbanen på huvudet. Jag var helt inställd på en lång dag idag. Packade träningsväskan igår för att jag skulle tvinga mig till gymmet idag. So I did. Skoldagen blev kortare än väntat och min dejt med Carro uteblev då hon inte mådde bra. Hjärtat ♥

Efter skolan åkte jag således istället till gymmet. Halv tre när jag började var det knappt några folk där (bara två tjejer som tagit banden så jag tog crosstrainern idag) Men när jag färdig runt tjugo i fyra då var det en massa hurtiga och duktiga tjejer på gymmet. Tur jag kom tidigare. Körde en timma på crosstrainern som sagt - tack vare att jag hade "Doctors" på tv:n framför mig kändes det inte särskilt outhärdligt =)

Läste förresten att hemligheten till ett 6-pack och en nice mage är att löpträna. Fettförbränning för hela kroppen. Det funkar inte med bara en massa magövningar då man inte kan punktförbränna fett. Vettigt va? Tur jag har börjat springa då ;)

Jag åkte hem och lagade mat. Kycklingsallad med lite pasta. Och en vinägrett på pesto (Druvan - så jäkla god) Sanna i klassen brukar ha den på sina sallader så jag var tvungen att prova. Eh, mums..!

Gla tjej.. ;)



Kommentarer
Postat av: sara

svar: absolut! :)

2011-02-21 @ 20:40:50
URL: http://smuls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0