Onsdag

Hej, 

Denna vecka springer iväg.  Det är väl för att jag har grejer att göra antar jag.  I måndags efter jobbet gick jag till det nyöppnade gymmet på skånegatan.  Jag hade noll energi och min insats var väl inte mycket att hurra för - men jag tog mig åtminstone dit. Sen städade jag lite hemma, började planera packning (vi ska snart ut och flyga igen och lillasyster ska passa hemmet) och bakade ut rödbetsfrallor. Igår efter jobbet gick jag med återvinningen,  mötte Emil på Ica och handlade frysvaror, tog ner balkongmöblerna till förrådet, bakade morotslimpor, gjorde matlådor och började packa.

Idag tänkte jag göra en peeling,  städa ordentligt och ta en promenad i solen. Imorgon ska jag på kurs. Blir en lång dag.... 


Såg förresten blodmånen i måndags morse 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0