Hobby?

När hösten kommer och de gråa dagarna aldrig riktigt vill bli ljusa tappar jag lusten till det mesta. Tog en kort promenad imorse för att slänga återvinningen.  Sen åt vi frukost, Emil är krasslig och varit hemma från jobbet i två dagar.  Så energin och lusten att hitta på saker är inte särskilt stor. Men jag blir ändå lite rastlös.  Städade lite, duschade länge och tig mig sen till affären. Köpte än det ena och än det andra. När jag kom hem började vi baka. Jag gjorde ett filmjölksbröd i långpanna och Emil gjorde pumpafrömuffins.  Sen gjorde jag en äppelkladdkaka och Emil började med ett valnötsbröd. Till middag gjorde vi bönburgare med salsa o limeyoghurt.  Blev supergott! 

Ikväll börjar Så mycket bättre :) till premiären äter vi äppelkladdkaka med vaniljsås. 

Tror att min hobby på hösten är att baka o laga mat. Finns liksom inte så mycket annat jag verkligen vill göra :P 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0