Denna dag ett liv

Var det så Melker sa när det varit en bra dag? 

Denna dag har iaf innehållit mycket och bara bra saker :) Vi klev upp, startade en tvätt, åt frukost och gjorde oss startklara. Vi mötte Sofie och Alma på centralen och så  fick de i sig frukost. Därefter åkte jag, Alma och Emil till Universum - och stannade där i fem (!) timmar.  Så härligt! Men jag tror jag fått mig en konkurrent vad gäller Alma. Emil gick jättebra ihop med henne. När vi stod i souveniraffären kunde hon fråga mig om ngt de sålde och svarade jag inte direkt så såg hon sig om "Meh, var är Emil"... Brädad! 

När vi kom hem hängde vi upp tvätten, lagade matlådor, åt lite, bakade pepparkakor och rensade vattenlåset i badrummet. Storstädade gjorde vi igår. Skönt. Nu blir det en kväll i soffan. Imorgon är det jobb igen. På tisdag bär det av till Karlstad :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0