Så har det gått en vecka till

Ja, då var det lördag igen. Veckan gick fort, har haft en del att göra, några bättre och några sämre dagar. Har sprungit en del och cyklat till jobbet 4 dagar av 5. Heja mig! 

I måndags träffade jag lollo, vi fikade och besökte resebyråer inför semestern. I onsdags träffade jag Carro, Jossan och Jessica. Vi åt middag och gick på bio. Pitch perfect 2. Mycket bra film! 

I torsdags var det vårfest på jobbet och så har jag bjudit hem familjen idag. Har handlat i veckan och håller just på att förbereda lite. Emil sover.


Vi fick en grill igår och funderar på att testköra den redan idag. Får se om det slutar regna.  Vad hände med våren? :( 

Vad gör ni idag?  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0