1 maj 2015

Hej, 

Vaknade tidigt idag. Sov inte jättebra, somnade med kläderna (linne o bh) i gästsängen - Emil jobbar idag så jag ville inte störa med att ha lampan tänd medan jag läste och råkade bli kvar där jag låg. 

Igår tog vi oss faktiskt iväg. Åt på after grill på le pain på avenyn och drack lite vin. Sen såg vi på cortegen och åkte hem när vi frös.

Så vad händer idag då? Hela dagen till mitt förfogande utan planer. Städ, tvätt o träning iaf. Och musik! Mina hörlurar är trasiga så jag har inte lyssnat på musik på jättelänge känns det som.

Gjorde mig en kaffepeeling av sumpen så det ska jag testa också. Lika bra att börja dagen! Först - sängklädesbyte! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0