Helg!

Det är så skönt när man ingenting har planerat på helgen för en gångs skull :) Igår träffade jag Lollo, vi åt på restaurang och drack vin, tjötade och hade hur trevligt som helst! Planerade även en utlandsresa i sommar! Hon och jag <3 

Imorse vaknade jag rätt tidigt och var bakis,  tog mig till soffan och sov ett tag till. Emil gjorde frukost (åt av hans goda grytbröd)  och därefter hörde lillasyster av sig. Vi tog oss till Frölunda torg alla tre för shopping och lunch. Vi har sedan städat, fixat lite på balkongen, jag har läst och njutit av solen. 

Ikväll blir det melodifestivalen och imorgon ska vi städa i Emils lägenhet, göra pulled pork och sen ska jag på bio med tjejerna :) Cinderella!  

Ha en trevlig kväll!  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0