Födelsedagsfirande, TUR och vänner

Alltså, snart är det april. Jag förstår inte var tiden tar vägen. Men i april är det påskledigt och sen reser vi till Rom jag och ett par tjejer. Wohoo!  

Den kommande veckan väntar kurs i Sthlm,  vin o mys på fredagen och en sväng till kyrkogården på söndag. Farmor skulle ha fyllt år då. 94. Älskade farmor. 

Iaf - denna helg gick undan. Minns knappt vad jag gjorde i fredags. Gick hem från jobbet, handlade och lagade mat. I lördags vaknade jag tidigt och tog en löparrunda. Sen åt vi frukost,  städade ur det sista ur Emils lägenhet och plockade ur fler kartonger. Sen bar det av till floda o fira lilla Alma. Eller lilla...hon är redan fem. Sötnosen! 

På kvällen fixade vi lite hemmavid, Emil träffade lite kompisar och jag läste ut Stalker.  Bra bok! På söndagen träffade jag Lollo, vi tog en timmes promenad till Tur-mässan, åt sen lunch och tog en kaffe, handlade lite och planerade en solresa i juni. Yey!

Söndagskvällen gick åt till att göra matlådor, sätta upp tavlor och se Så ska det låta :) 

Hoppas er helg var bra! Nu är det dags för jobb. Sen har jag mycket att hinna med i eftermiddag. 

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0