Söndag


Nu är det söndag igen. Jag har bara fyra arbetsdagar kvar innan jag tar semester :) En veckas sol i Cypern väntar mig och Lollo. 

Idag tänkte vi grilla lax. Igår var vi på Grill-vm på heden och försåg oss med en pulled pork-burgare som tillagats på världens största grill. Sjukt stor.:P 

Sen såg jag prinsbröllopet på tv hela kvällen till dess jag somnade. Så fint! 

Har ådragit mig nån skada i benet. Höger ben har krånglat sedan i torsdags. Men nu när jag kände efter gör det inte längre lika ont :) Så skönt! Gårdagens promenader och cyklande kanske gjorde susen. Ser fram emot att springa igen. Har faktiskt fått in en glädje i att springa. Inte minst när jag märker att det går bättre och bättre. :) Men jag ska nog vara lite snäll mot benet och leta upp nån bra slinga i skogen eller så först. Asfalt har väl inte varit optimalt direkt. Tips? 

Köpte förresten honung igår. Den med lakrits ska jag ha på bakverk, pepparmynta valde Emil och ingefäran köpte jag. Började dagen med en kopp varmt vatten med ingefärshonung i. Ska tydligen rensa ut slaggprodukter ;) strösslet med lakrits och hallon var gudomligt på vaniljglass förresten 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0