Semestern

Alltså på riktigt - har haft en så rolig resa! Att vi inte åkt på charter tidigare Lollo och jag är för mig en gåta. Vi kände oss lite äldre än många andra i Ayia napa men hade det jättebra ändå :) Många timmar i solen, jeepsafari, båttur, dagfylla och nattklubb. (det sistnämnda endast en kväll, men det räknas) Tyvärr har jag världens jobbigaste komma-hem-från-solen-depp och Emil får ta smällen. Jag är så otrevlig! 

Vi tog oss till gymmet i jakt på endorfiner när himlen var grå och regnet föll. Vi cyklade vidare till backaplan o köpte träningskläder,  åkte till Ica o köpte melon och lite annat, åkte hem o gjorde lunch.

Nu hoppas jag att jag ska må bättre och bli lite trevligare igen :P 

På stranden i Ayia napa fick jag kroppskomplex igen och har mailat en tjej som fixar matschema. Får se om hon svarar. Nu jäklar! (igen)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0