Ack Värmland du sköna!


Igår reste jag upp till Karlstad för jobb. Vi avverkade tre sammanträden och därefter tog vi oss ett glas i eftermiddagssolen. Sommaren är här nu <3 

På kvällen mötte jag upp en vän jag inte sett på 6 år! Så kul att se henne. Det kändes som om det var igår vi sågs. Härligt med sådana vänner! Vi lämnade varandra med löfte om att höras och ses igen snart. Det ser jag fram emot! 

En bra kväll avslutades framför Robinson på tv4play. 

Imorse vaknade jag i vanlig ordning strax efter fem, snörade på mig löparskorna och sprang lite mer än 6 km längsmed Klarälven och lite in i Sundsta -området här i Karlstad. Vackert! Nu är sommaren här. Faktiskt. Härlig temperatur,  doften av nyklippt gräs, doften av syrener och ljudet av fågelsång väckte mig och jag känner mig redo för en ny dag. Denna blir dessutom rätt lång. Hammarö väntar! 

Men först frukost! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0