Träning

En positiv sak med att det är dåligt väder denna sommaren är att jag lyckas hålla igång med träningen. Ungefär varannan dag har det blivit ett pass på gymmet - med vissa undantag. Jag har nu köpt mig ett träningsprogram som sträcker sig över 12 veckor och jag har just avslutat det första passet. Om man inte blir fit på detta så är det kört för min del. Då får jag spara ihop till en fettsugning. Funderar på en bröstförstoring också isf :P 

Jag har aldrig varit så slut efter ett pass som idag. Heja mig! Kayla Itsines heter tjejen bakom programmet. Hennes bok är digital och kostade 445 kr. Värt! Ska ta före- bilder o jämföra med sen i oktober.  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0