5 down, 7 to go

Det var lite jobbigt att komma tillbaka till jobbet förra veckan. En vecka räcker ju inte att vila upp sig på liksom. Men ok - jag är snart där igen. Sju arbetsdagar kvar. Fem denna veckan,  sen två nästa. Heja heja.

Efter Cypern drog jag på mig viss heshet. Den eskalerade igår och jag kunde knappt prata, bara väste fram ord när jag behövde. Idag känns det mycket bättre.  Tror jag. 

Helgen var iaf fulltecknad kändes det som och söndagen spenderade jag hemma. Gick inte utanför dörren.  Kan bero på min hals också. Eller lättja / trötthet. 

I fredags var jag på Kajskjul 8 med några arbetskamrater och firade en 30-åring, åt gott och var med på deras Quiz. Mycket lyckat! Vi vann :) Därefter jobbade vi oss vidare till långgatorna där Jessicas kille befann sig. Lite mer tjöt, mer vin och lite dans fick avsluta kvällen. 

På lördagen vaknade jag tidigt (så varmt!) Somnade istället en stund på förmiddagen.  Vi tog älvsnabben och njöt av solen ute på däck, David köpte skor och så åt vi vid en foodtruck som serverade gudomlig hamburgare (Two buns and meat)  Emil och David åkte till slottskogen för att spela freesbeegolf och jag åkte hem o vilade. Mötte sen upp min syster och min storebror för middag, mer vin och tjöt. Trevligt! Natten avslutades med en kebab i brunnsparken med David, Emil och Adam. 

Bra helg! 

Igår gjorde jag fiskarhustruns torskrygg till middag och bakade picknick-kaka.  






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0