Söndag


Hellu, idag är jag riktigt seg. Igår tvättade jag fönstren, rengjorde spisen och elementen. Emil kom hem igår också. Äntligen!  Vi tog en promenad till affären och handlade lite, sen umgicks vi och hade en jättemysig kväll.  Vi la oss strax efter nio eftersom Emil hade varit vaken sedan kl fem på morgonen.  

Idag tvättade jag Emils fönster också :) Sen åkte jag hem och pluggade lite inför en grej jag ska göra imorgon :) Sen somnade jag och nu ser jag på tv och funderar. I veckan ska jag städa ur resten av lägenheten (inte mycket kvar, men framförallt badrummet) och så åker vi på kurs med jobbet onsdag-torsdag. Tvättid på torsdag och så flyttar jag till Emil på lördag. På söndag ska jag träna och inte behöva tänka på att städa något igen på ett tag! Var på gymmet i onsdags och det var skönt. Hade lite glömt det. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0