resumé i bilder

Året började med att tömma farmors hus, umgås med familjen, första besöket hos Emils föräldrar,  Olle föddes och så kidnappade vi Jessica när hon fyllde 25 för en helg i Kiel.  

Jag och Emil blev bjudna på fest, Alma fyllde 4, jag testade på golf och brände mig i vårsolen i Mellbystrand. 
På Kåhögs gård var det kosläpp i maj, jag tog många promenader och så smet vi över en sväng till Fredrikshamn 
Min födelsedag firades i London, midsommar i Smögen och därutöver hann vi med lite dejtande,  jag och Emil. 
Jossans bröllop närmade sig och det vankades möhippa för henne.  Jag såg Dolly Parton i Globen och kunde inte vara med på bröllopet. 
Semester firades med en Norrlandsturnè 
...som avslutades i Skåne och efterlängtad dejt med Lollo 
Jag kände mig rastlös när Emil började jobba och jag fortfarande var ledig, Emils släkt hade årlig golftävling och sen åkte jag o Lollo ut till henne båt 
Vi gick på Göteborgskalaset, sprang midnattsloppet och hängde med familjen (jag bodde i Floda i två veckor när mamma och pappa var i Jamaica) 
September kom med sista slagen på rangen, mysfrukostar, middagar och i
oktober bar det av till lights in Alingsås 
Jag och Emil köpte kort på crossfit,  Carro fyllde år och Nicklas genomförde Toughest 
Jag googlade inredning och så åkte vi till Alicante i november 
Julpyssel och mys hela december! 
Vi fick en lägenhet!  
God jul! 
Gott nytt år!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0