Första hela veckan på jobbet i år

Ja, då har den dragit igång igen då - vardagen. Det har varit en rätt intensiv vecka. I måndags fick vi en praktikant till oss så hon gick med mig i tre dagar. 

Efter jobbet i måndags gick jag o Khatira o åt yoghurtglass med alla goda tillbehör till, sen åkte jag hem i rengjorde ugnen. 

I tisdags efter jobbet rengjorde jag kylskåpet och lägenhetens alla innerdörrar. 

I onsdags var jag kvar på jobbet till kl 19 då vi skulle ställa om telefonerna.  

I torsdags var vi på quiz på Glenns sportbar på friggagatan efter jobbet och idag ringde jag mitt försäkringsbolag och sen var jag otroligt trött så jag somnade när jag kom hem. Sen fick jag dock energi o städade ur hela klädkammaren - hyllor och väggar torkades med våt trasa och golvet dammsögs. Jag har också packat ytterligare en och en halv flyttkartong. Heja mig!

Imorgon kommer Emil hem! Underbart!  💜 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0