Flyttstäd

Alltså, sån jäkla otur. Jag har inte mycket flyttstäd kvar - så igår när jag rengjorde badrummet så halkade jag i duschen och stoppade fallet genom att dra stortån rätt in i väggen - och därpå hela min tyngd. Tån blev blå och där stod jag i min ensamhet och störtlipade.  Den smärtan! Men så vet jag att man inte gör ngt hos läkaren om det hänt ngt med fötterna så jag insåg att det får läka av sig själv. 

Jag städade klart badrummet och de kökslådor som var kvar att städa ur, tog mitt pick och pack och åkte till Emil. Jag haltade fram i mina gympaskor och försökte hålla en god min. Men det gjorde ont och jag grät när jag kom till Emil. Is och högt läge funkade dåligt :P

Nu ska jag googla brutna tår.  

Godmorgon!  Hoppas dagen blir fin! Jag ska ringa mamma...


Idag ser det ut så här: 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0