Enoteca el Signore

Jag tror jag fick det rätt. Vi var iaf på en rätt nyöppnad italienare igår. Jag åt en jättegod pasta som var rätt het. Och därefter en jättegod pannacotta med björnbär på toppen :) Mums! Vi firade alltså Lollo som idag fyller år. Jättetrevligt och så träffade jag massa nya människor :) Kul! Vi var nog 17 som åt och därefter anslöt fler folk. Kul kväll! 

Idag städar jag igen. Igår gick jag ner i förrådet med lådor och byråer. Idag har jag gjort rent plåtarna och ska ta mig an spisen ikväll. Men nu är jag på väg hem till Emil. Tänkte lämna lite varor från skafferiet och passa på att städa hans badrum. :) Överraska lite. Han är nämligen bortrest. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0