Bara med dig

Hade behövt en hel dag bara med Emil just nu tror jag. Jag har flyttat in till Emil den här månaden. Vi flyttar snart till vår nya gemensamma lägenhet. På måndag ska jag till banken o fixa nytt konto o greja. Men jag har haft världens morgonhumör den senaste veckan och har jättedåligt samvete över det
. Dessutom fyllde han ju år, men jag har inga idéer och dessutom ville han vänta med att önska sig ngt i födelsedagspresent.  Vad gör man då? Ingenting?  Det gjorde jag - ingenting. 
 Ok han fick en semla, men det fick väl alla denna vecka. Imorgon ska vi till Floda o träffa min familj och på söndag kommer hans föräldrar hit. Vill gärna göra ngt för honom, men vet inte vad :( Tips? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0