Världens bästa! 😍


Denna vecka har verkligen gått i ett och jag har knappt varit hemma och har jag varit det så har jag varit helt slutkörd. Somnat.  Igår satt jag återigen i förhandlingarna en hel dag - utan lunch. Sedan hade vi bokat in oss några stycken kollegor på Quiz på Glenns på Friggagatan. Det gick rätt bra för oss. :) 

Iaf - den här veckan har Emil verkligen visat vad han går för. Servat hemmet o fixat alltifrån middag till städ,  plock och matinköp. Jag är så otroligt tacksam.  Vilken kille! 💜 Dessutom är han aldrig irriterad,  han har inga problem med att jag ibland inte orkar eller inte hinner med. 

Världens bästa pojkvän! Och hans blommor jag fick förra veckan står sig än. 

Ville bara säga det. Nu blir det en promenad till jobbet. 

Äntligen fredag!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0