I still got it


Tycker det är kul att bli uppvaktad och uppskattad även om jag är lycklig att jag har Emil och inte behöver tänka på hur jag ska hantera smicker från andra.

Igår somnade jag väldigt tidigt. Runt halv tio ringer det i telefonen på hotellet. Jag uppfattar först inte vad det är som väcker mig och när jag väl inser att det är telefonen så låter jag det ringa och hoppas på en felringning. Men efter ett tag så ringer det igen. Tänker att det kanske är ngt viktigt. Svarar lite sömndrucket. Killen presenterar sig inte utan frågar om det är jag som bor i 319. Javisst. Jo, han hade sett mig i receptionen och vill höra om jag ville ta ett glas vin med honom.

Modigt!

(jag är helt säker på vem killen är då vi sprang på varandra i korridoren - han har rummet vägg i vägg)

Sen hade jag lite problem att somna om igen. La mig att läsa igen istället.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0