Veckan som gick

I måndags åkte jag till Värmland. På vägen upp kom jag och ordföranden på att vi praktiskt taget är släkt. Vi åt lunch vid en golfbana utanför Åmål. Han berättade för mig om golf som jag ska lära mig i sommar. Vi får väl se hur det går ;) Efter sammanträde i Karlstad checkade vi in på hotellet, varefter vi reste vidare längsmed Frykensjöarna för en middag på Diner45. Grymt ställe! På väg tillbaka åkte vi förbi Mårbacka. Tisdagen flög förbi med sammanträden, en resa till Filipstad osv. Helt slut somnade jag gott på kvällen. Efter onsdagens sammanträde reste vi hem. Har sedan varit fullt upp på jobbet och idag ska jag på fest. Hoppas Emil löst present? 















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0