Sista maj


Imorgon är det redan juni. Det går fort. På torsdag åker jag till London. Idag kommer min fina familj ❤

Jag började dagen med att göra glasyren till tårtorna och sen tog jag en promenad på en mil. Halva vägen hade jag sällskap av en tjej jag inte träffat sedan gymnasiet. Kul! Bra med instagram :) Nu är tårtorna klara. Jag ska städa, duscha o laga mat. Familjen kommer inte förrän kl 15 för lillebror jobbar natt så jag tyckte han skulle få sova ut. Så jag hinner allt gott o väl. 

Igår hade jag migrän. Fy fan. Den är borta nu, men jag vaknade med magont. Långt upp i magen - gissar på stressmage. Tog samarin o hoppas att det ger sig. 

Nu blir det banan! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0