Helg!

Efter en rätt rörig dag på jobbet i fredags där jag plötsligt fick mycket mer att göra än jag hade tänkt mig (lite problem med tekniken och annat..) så smet jag iväg på ett träningspass. Mitt sämsta under world of shapes denna gång. Men jag gjorde det åtminstone. Hem till Emil. 6 månader firades med kyckling, potatissallad och sen fruktsallad :) Med Lejonet och björnen-glass. Och lakritspulver..! Namnam! 

Igår åkte vi med båten till Danmark. Mysig dag tillsammans ❤ Sen tränade jag hemmavid, promenerade sen o köpte hem mat o ballonger. Eurovision somnade jag ifrån. 

Idag skulle vi välkomnat nickelilltroll. Men de hade missat lite flyg. Jag lagade lite matlådor och sen åkte jag ändå hem till Floda. Vi umgicks o åt mat tillsammans. Åh, min fina familj! ❤ 

Söndagen avslutades med ett yogapass som var grymt jobbigt. Nu ska jag se Mästarnas mästare med min älskling! 











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0