Att fylla år

Om snart en vecka (nästa torsdag) fyller jag 27. Tjugosju. Hallå - jag är nästan trettio... Känns konstigt. Ska man inte ha kommit längre i livet? Jag vet inte, jag är rätt nöjd som det är. Jag har mina brorsbarn, så jag saknar inte barn i mitt liv, jag har en pojkvän (okej, vi är inte sambos, men det kanske kommer sen) jag har en stor familj, ett bra jobb, en fin lägenhet och lagom med vänner. Hinner inte med så mycket mer. Ja, jag är rätt nöjd.. 

Så vad önskar man sig i födelsedagspresent? 

Jag är ingen tjej som fallit för märkesprylar, såsom väskor och smycken bara för märket - har saker så jag klarar mig även om det inte är fina märken. 

Visst älskar jag att hitta kläder som passar mig och min kropp, men med min rumpa är det svårt att önska sig kläder av någon annan. 

Jag tror jag ska önska mig soffbordet av min familj - som jag skrev om i förra inlägget.

Skönt med ledighet imorgon - då ska jag städa o handla inför lördag då jag bjudit hem familjen. Men ikväll slappar jag :) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0