skimmad

Känner mig som ett barn. Blev skimmad förra helgen och har fått leva på det jag har. improviserat med maten och bett Emil om veckopeng :P Jag har pengar kvar, och swish fungerar som tur är. Men polisanmälan är gjord och kortreklamation ifylld. Den ska bara skickas. Har dock ännu inte fått ett nytt kort. Dessutom har västtrafik dragit in min buss så nu blir det tåg framöver. Skitvästtrafik. Rubbar mina rutiner.

Annars då?

Lillasyster har fyllt 20 o bjudit på kalas, jag och Emil letar lägenhet - kanske en med bättre kommunikationer? Vi såg Stefan Andersson på kulturkalaset i lördags och jag har börjat träna inför midnattsloppet - som är på lördag. suck! Får se det som ett träningspass och glömma mina gamla resultat så jag inte blir besviken. Happ! Så var det måndag igen!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0