Fast på tåget...veckan har börjat ...

Så idag kände jag på riktigt av västtrafiks nya idéer. Tog tåget.imorse istället för bussen. Det gick ju bra såklart förutom att jag hann bli blöt o smutsig på benen. Sen skulle jag hem (efter att ha postat brevet till min bank) Tåget gick inte, men jag satt på det och dörrarna gick inte upp. Efter en kvart öppnades de och turen ställdes in. Tack? Hittade en buss till stärtered och fick således en kvarts promenad hem. Helt stört hungrig fick jag i mig en sked jordnötssmör och upptäckte att jag ännu inte fått en avi på mitt kort. Ringde banken, fick reknumret och sprang till Willys. Handlade och är nu på väg hem.

Ändå en ok dag (inte tack vare västtrafik dock) För ikväll börjar idol!!!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0