Stress




Jag har huvudvärk och lite lätt halsont. Börjar liksom känna mig febrig och har ingen som helst lust med nånting - för allt är ovisst, osäkert, jobbigt och besvärligt. Det är helt sjukt. Det är inte ens feber - det är stress. Och det är ingenting som känns som att man sjukskriver sig för. Men jag vet egentligen att det påverkar mitt sätt att arbeta. Och jag tar ALLT personligt. Idag har jag gråtit ända sedan jag kom hem. Tillomed på tåget föll det en tår eller två (världens längsta resa när man är ledsen)
 
Jag borde avboka allt jag tänkt göra efter jobbet denna veckan, men man har ju lovat saker. Vill inte vara den som viker sig och jag hatar att förklara varför - för då blir jag bara än mer ledsen. Det går liksom inte att förklara. 
 
 

 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0