Planering o planering




Okej - jag blir Jonseredsbo inom ett par veckor. Gött..! =) Lugnare än kortedala - helt klart. Känns bra. Bara jag får tillgång till den helgen den 28:e-29:e så vore det bra. Hoppas hoppas, annars går det inge bra med flytten.. :S 
 
Annars så finns det annat att fixa med. Imorgon ska jag ringa runt lite och boka saker, teckna elavtal, flytta hemförsäkringen och greja med sånt. (har gjort en lista att bocka av så jag vet vad som är gjort o så)
 
Igår hängde jag med Tina, Kalle, Emelie och Anders till Draken och såg på Richard Wolff... har aldrig lyssnat på honom tidigare. Kan inte påstå att jag kommer lyssna på honom nu heller, men han är nog en poet med sin speciella genre som jag inte riktigt förstår.Sedan gick vi till Dubliners där jag åt en god fisksoppa med saffran i. Mums! 
 
Har suttit hela förmiddagen med ett utkast till ett bordsplaceringshäfte. Shit va mycket jobb det är med ett sådant! Var iaf iväg med min storebror i fredags o spanade in lokalen där bröllopet ska hållas. Så har jag lite koll. Borden kommer stå som en solfjäder och därmed kommer gästerna vara nära brudparet hur de än sitter. Mycket bra. Nu ska man bara se till att alla får plats o så där. 
 
Nu ska jag laga matlådor för veckan och sen blir det en promenad. Soligt och fint idag =) Underbart!
 
Fortfarande lite stressad o så, men lite tyngd har lyfts och jag skakar inte längre. Hjärtat slår inte lika snabbt och det känns som att åtminstone det mesta löser sig..
 
under gårdagens promenad =)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0