Kontrollfreak!




När jag kom hem idag kände jag mig alldeles matt. Borde vara superglad. Jag fick lägenheten i Jonsered! Gött! (bara att det blir dubbla hyror i tre månader - byebye resan till USA...) Ändå kunde jag inte vara glad. Kunde inte slappna av och släppa saker en stund ens - förrän jag skrev ner allt jag behövde göra. kunde jag slappna av en del. Skickade lite mail och sms. Kollade upp och bollade idéer med min lillasyster. Tack Elin!
 
När jag fått mitt kontrakt ska jag flytta hemförsäkring, comhem och sånt där och nästa vecka ska jag ta tag i ett hemligt projekt och boka lite saker. Nästa vecka.
 
Det känns skönt att ha skrivit ner allt, men ändå är jag stressad. Hjärtat slår lite snabbare och det flimrar bakom ögonen - ähh, vet inte hur jag ska förklara, men jag skakar liksom och känner mig lite lätt febrig
 
Snacka om kontrollfreak.
 
Hur kommer man till sans?
 
 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0