Sköna söndag




Hej!
 
Idag har varit en bra dag. Har inte tränat ännu, men tänkte göra det ikväll. Annars har jag hunnit med vad jag tänkt plus att jag fått mig en skön stund i soffan framför en film och med en liten nap. =) (ganska lång)
 
Har gjort matlådor (falafel med grönsaker och en hemgjord guacamole på keso, avokado och vitlök, kokat ris till den chiliconcarnen som fanns kvar i frysen och gjort en kycklingwok = 9 portioner) Och så har jag bakat. Äpplemuffins. Lite mindre söta, lite mer nyttiga. Hittade ett recept i Amelia. Gott...! Och så har jag gått med återvinningen och ställt ner min bänk jag hade på uteplatsen, ner i förrådet för vintern.
 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0