En mycket bra helg

Hej hej hallå dagboken,
 
I fredags var det alltså kulturnatta och igår Öppen domstol. Efter det åkte jag till farmor o det korttidsboende hon finns på nu. sedan åkte jag hem och dog en stund. Åt pizza från pizzerian här i Jonsered - ett misstag jag inte gör igen. Hur kan man misslyckas så brutalt med en Hawaii? För att inte tala om pizzasalladen? Pepsi Max var godast den middagen... 
 
Idag har jag sovit, tagit en lång frukost, promenerat, handlat, gjort äppelpaj av trädgårdens äpplen och till middag panerad rödspätta. Bra dag! Bra helg. Imorgon är det måndag igen... Ny vecka, nya utmaningar. Och jag längtar äntligen efter träning igen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0