Bröllop

Godmorgon!
igår var det äntligen dags för bröllop (jag tyckte nog ändå att tiden gått alldeles för snabbt) Som toastmaster på mitt första bröllop var det hela väldigt rörigt väldigt länge i mitt huvud. Jag får tacka alla som hjälpte mig att ordna och alla som höll tal! Så bra blev det :) sång, musik, skratt, tårar, tal och lekar. Hoppas alla tog chansen att skriva i gästboken också (det tror jag) Det finaste var såklart vigseln och när alla skickade iväg ballongerna i skyn. Till änglarna som inte kunde vara med. <3
 
Idag sitter jag i soffan en stund :) Kanske blir några filmer. Eller en promenad. Det är vackert väder. 
 
Jag har tyvärr inget nät och det går inge vidare att göra inlägg genom telefonen tyvärr. Men jag ska försöka lösa det så det blir fler uppdateringar. Snart.
 
igår blev jag också påmind om att jag är en riktigt fin o bra tjej - kul att träffa både nya och gamla beundrare. Hade helt glömt av den där rosen jag fick för 5 år sen... ;) Tack! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0