Ett sår i mitt hjärta




Jag går runt med ett sår i mitt hjärta. Jag är rädd för att riva upp det och försöker göra annat än att tänka. För om jag tänker för mycket så blöder mitt hjärta av sorg. I söndags lämnade du oss. Vi satt vid din sida och vakade i timmar. Ändå fick jag inte sagt hur mycket du betyder för mig och hur mycket jag uppskattar den tid vi fick tillsammans. Orden är för stora. Du har varit med genom allt. Genom hela mitt liv. Du kommer alltid finnas i våra hjärtan och du har lämnat ett avtryck i så mångas liv. När sorgen lagt sig kommer vi minnas dig med glädje. 
 
Och du har rätt - vi säger det för sällan.
 
Jag älskar dig.
 
Min farmor ♥
 
 

 

Kommentarer
Postat av: Anders Holmberg

Jättefint kort på min underbara mamma! Det finns inte tillräckligt med tårar för att rättfärdiga henne. Jag är fruktansvärt ledsen. God bless her. Anders

2013-11-13 @ 18:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0