Veckan som gått




Hej!
 
Har haft en bra vecka. Den har gått rätt fort. I måndags var det träning med våra PT's igen. Grym träning som gav mig ordentlig träningsvärk, men så himla skön man känner sig i kroppen! Tajtare ben hela tiden =)
 
I onsdags efter träningen hämtade Tina o Kalle mig och så åt vi middag ihop. 
 
I torsdags var det vårfest på Tingsrätten efter jobbet. Tipspromenad, mat och viss underhållning. 
 
Igår efter jobbet mötte jag upp Carro o Jessica på Incontro. Älskar ju pianobaren och nu var det alldeles för länge sen vi var där. På afterwork-buffén stod musselsoppa så det unnade jag mig. Musslor från havet = omega 3, visst? 
 
Idag hade jag tänkt ta mig till Floda rätt tidigt, men jag har lite att göra här hemma först. Så jag missar nog tyvärr pappas uppvisning med sin Taekwon-do klubb på Flodas torg idag kl. 11.00.
 
Hur ser er helg ut?
 
Imorgon är det mors dag! =)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0